O tânără din Bârlad a devenit recent protagonista unei experiențe înfricoșătoare cu un produs cumpărat dintr-un supermarket LIDL din oraș. Tânăra a descoperit mucegai într-o prăjitură foietaj cumpărată din cadrul magazinului.
Deși femeia a fost norocoasă să nu guste din produsul mucegăit, prietenul ei, care a îndrăznit să deguste prăjitura, s-a ales cu simptome de greață și vărsături.
Contactând Serviciul Clienți al LIDL-ului pentru a semnala incidentul, tânăra a fost întâmpinată cu o ofertă de rezolvare sub forma unui voucher în valoare de 50 de lei. Cu toate acestea, ea a refuzat categoric acest voucher, exprimând dorința de a face cunoscut cazul pentru a preveni alte incidente similare.
„Nu e vorba de suma de bani, ci de siguranța și integritatea produselor pe care le comercializează LIDL. Vreau ca acest incident să fie adus la cunoștința publicului pentru a evita orice potențiale situații neplăcute care ar putea afecta alți bârlădeni sau consumatori din alte zone”, a declarat femeia.
În plus față de refuzul ofertei de compensație din partea LIDL, tânăra a anunțat că va depune o sesizare oficială către Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC), solicitând o investigație riguroasă asupra practicilor de siguranță alimentară din cadrul magazinului respectiv.
Magazinul LIDL din care a fost cumpărat produsul de patiserie, aflat la ieșirea din Bârlad către Vaslui, în zona Value Center.