Acest website folosește cookies. Continuarea navigării implică acceptarea lor.

Ghid pentru prostie: Cum să câștigi un telefon „Cado!!!”

Evaluare utilizator: 4 / 5

Steluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță inactivă
 

Deschid computerul. Până își face de cap „nenea windows”-ul mă duc să-mi pun o cană de cafea, de aia neagră, tare. Mă întorc și mă așez în fața monitorului. Deschid browser-ul și parcurg repede câteva ziare, să văd ce și cum s-a mai întâmplat cât toată națiunea a solidarizat cu întunericul.

Nimic interesant. Mă rog, nu pentru mine. Deschid facebook-ul. Aici mereu e câte ceva care îți așează zâmbetul pe față dimineața. Sus în dreapta paginii, două notificări. Dau pe ele, să văd care și cum. Apăs și sorb din cafea în același timp.

Pfff!!!!! Nu se poate, m-a lovit norocul!!!! Mai-mai să mă înec: am o invitație la un eveniment cu premii garantate: 10.000 (zece mii, da?) de telefoane Samsung Galaxy S6 – 64 GB, însoțite de toate accesoriile.  Cum?! Dacă vreau acest produs nu trebuie decât să urmez pașii? Nimic altceva?! Adică să dau LIKE unuia la pagină, un anume Icsulescu Bengosu, apoi LIKE la o altă pagină cu nu-știu-ce plușuri și apoi să invit la acest eveniment cel puțin alți 500 de prieteni din lista mea.  Sub toate indicațiile astea, e scris cu litere mari: SE VERIFICĂ.  Și un îndemn socialist-pur: MAI MULȚI INVITAȚI, MAI MULTE ȘANSE CÂȘTIG!  Și încă unul un pic mai jos: „AM RUGĂMINTEA CARE NU CREDE, SĂ NU PARTICIPE!”

Bun. Acum dacă am fi prin anul 2000 poate că ar fi șanse mari să apăs și să fac ce zice băiatul acesta pe pagina lui. Aa, să nu uit: cică telefoanele se vor da în momentul în care se vor vor aduna pe pagina evenimentului 200 de mii de participanți. Nu-i rău. Pentru băiat desigur. Până acum participă șapte mii, invitați cică vreo 450 de mii.

Practic, cineva, a făcut o pagină pe facebook, a creat un eveniment de acest gen și acum nu mai face nimic altceva decât să aștepte să se mărească turma. Turmă care, în cele din urmă, îî vor aduce cele 200 de mii de like-uri sperate.

Ce poate câștiga cineva din această afacere?

Ei bine, posibilitățile sunt multe. Eu vă dau una la îndemâna oricui. După ce devii „proprietarul” unui pagini cu cel puțin 200 de mii de aprecieri, poți să faci bani relativ ușor. Ori închei tu un contract cu o agenție care are ca scop promovarea în scop comercial a anumitor produse, plata făcându-se după caz la „click per post, click per view, etc…” sau chiar din comisioane. Impactul la asemenea postări, se amplifică, o distribuire fiind echivalentul a aproximativ 100 de like-uri, după cum spun unii specialiști în domeniu.  Adică dacă ai 200 de mii care îți urmăresc pagina până și procentul de 40% care îți vor aprecia sau distribui postarea, e unul destul de ridicat. Faceți un calcul estimativ singuri. Și luați în calcul mai mulți advertiseri care apelează la acel administrator de pagină.

Mai sunt cazuri în care, anumite companii plătesc pentru a-și spori numărul de vizitatori pe o pagină online. Adică o creștere artificială. Motoarele de căutare indexează mult mai repede o pagină cu flux mare de vizitatori. Un link ascuns și un titlu, plus o poză cu „gâdilici” la consumatorul online si pac! a intrat pe pagina respectivă. E contorizat, crește Page Rank-ul și de aici restul.

Vrei să intri și tu în joc? Fii pregătit pentru orice

Desigur, acum stăm pe gânduri dacă să ne apucăm și noi de dat „cado” vreo două mii de telefoane. Însă nu te prea grăbi. Pentru că, ei bine, până și piața asta e destul de restrânsă și în general advertiser-ii, lucrează cu un nucleu deja format pe acestă latură. Adică nu oricine se trezește peste noapte cu o basculantă de LIKE-uri la scară, poate intra în competiție.  Vor încerca să-ți cumpere pagina, pe câteva amărâte de milioane (lei vechi,da?), cât  mai puține.

În caz că te încăpățânezi să crezi că pagina ta și timpul tău piedut  face mai mult de 2-3 milioane lei vechi, s-ar putea să ai supriza la câteva zile, că „altcineva” și-a făcut o pagină izbitor de asemănătoare în nume și conținut cu cea pe care o ai. Și de aici ești în cădere liberă… la fel și prețul tău.

Cam asta e, în mare, povestea telefonului „cado”, acela pe care ți-l alegi din miile care se oferă. Ca să nu mai punem în calcul costurile unei asemenea campanii, în cazul în care ar fi reală. Ca să atragă, pun la premii telefoanele astea de ultimă generație, râvnite de oricine. Și cică-s noi, cu toate accesoriile.

Un telefon de genul e pe puțin 3.000 de lei. Înmulțește-l cu alea o sută-o mie sau zece mii pe care ți le oferă pagina aia, apoi intră și vezi pozele lui Icsulescu care îți cere LIKE-ul la pagină. Vei începe să plângi de admirație cum se privează el de câteva miliarde acolo, sa-ți îndeplinească ție visul, iar el bea bere la PET și în aproape toate pozele apare cu aceeași pereche de jeans. Începând de anul trecut.

Cum recunoști o campanie ca la carte, reală?

Mai toate companiile de la noi când demarează un astfel de concurs, alocă un domeniu personalizat pe .ro, unde vei găsi cu siguranță o rubrică cu Termeni&Condiții dar și un Regulament de participare. N-ai să vezi tu companie să-ți spargă termopanul cu telefoane ultimul răcnet, așa doar de dragul de a le risipi. Balanța dintre „pierderile” provocate prin premierea clienților și cea a câștigurilor pentru companie este întotdeauna studiată și calculată atent.

Cât despre cei din lista voastră care vă invită la asemenea evenimente, rugați-i să vă sune când vor primi telefonul.  Si cerea de prietenie să le-o reacceptați  tot atunci.


e-max.it: your social media marketing partner

Adaugă comentariu

ATENȚIE! BDB NEWS militează pentru exprimare civilizată și își rezervă dreptul de a șterge/edita comentariile care depășesc limitele limbajului civilizat, comit atacuri la persoană precum și comentariile cu tentă antisocială, caracter rasist sau xenofob.


Codul de securitate
Actualizează

0
0
0
s2sdefault
Top