Lidl continuă investițiile pe plan local în optimizarea spațiilor de vânzare astfel încât să corespundă standardelor companiei în ceea ce privește sustenabilitatea și experiența pentru clienți.
Situat pe strada Republicii, nr. 320, noua locație Lidl din Bârlad, județul Vaslui, înlocuiește magazinul aflat pe același bulevard, dar la numărul 316, care va fi închis pe data de 12 februarie 2023. Noua locație are o suprafață de vânzare de peste 1.400 de metri pătrați și dispune de 126 de locuri de parcare.
Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noul magazin Lidl din Bârlad dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare.
„Lidl optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună. Inaugurarea magazinului din Bârlad continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Reușim să respectăm această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, promovăm cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, declară reprezentanții retailerului.
De altfel, Lidl a crescut numărul furnizorilor și producătorilor români de fructe și legume cu 43%, dar și numărul de furnizori de produse din România pentru întreg sortimentul Lidl, cu 5% în plus în anul financiar 2021 față de anul precedent, potrivit ultimului raport de sustenabilitate.
Parte a grupului Schwarz, Lidl România este în prezent liderul pieței locale de retail după ce în 2021 a înregistrat o cifră de afaceri de 14,8 miliarde de lei, în creștere cu 16% față de rezultatul înregistrat în 2020. Retailerul a intrat pe piața locală în urmă cu zece ani prin preluarea discounterului Plus. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.