Acest website folosește cookies. Continuarea navigării implică acceptarea lor.

Replică á la Aquavas: „Consumul și indexul nedeclarat se împarte la cine declară!”

Evaluare utilizator: 5 / 5

Steluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activă
 

Replici halucinante din partea unei angajate Aquavas, de la punctul de lucru Bârlad, care sfidează orice regulă de bun simț pentru cei care plătesc lună de lună consumul de apă. Potrivit acesteia, pentru cei care nu declară indexul la timp sau pentru „furtul la picătură”, trebuie să plătească cei corecți, adică cei care transmit la timp cantitatea consumată și care sunt cu achitarea costurilor facturilor la zi.

Atitudine sfidătoare și replici tăioase, cu asta se confruntă mare parte din bârlădeni atunci când merg la sediul Aquavas din localitate pentru a-și plăti facturile sau pentru a cere lămuriri atunci când pe factură apare un număr mai mare de metri cubi de apă în comparație cu cei declarați telefonic sau personal. Nu de puține ori, consumatorii și-au arătat nemulțumirea față de comportamentul celor plătiți practic să dea informații și lămuriri consumatorului de bună credință, care s-au lovit de un zid de aronganță și expediați pe un ton foarte tăios.

Un astfel de caz s-a întâmplat joia trecută, pe 14 septembrie, când unul dintre abonații Aquavas Bârlad s-a prezentat la sediul societății și a cerut explicații cu privira la ultima factură, pe care, pe lângă consumul declarat de 6 metri cubi de apă i s-au mai adăugat alți șase metri cubi în plus.

„Noi vă furnizăm apa, e problema dumneavoastră ce faceți cu ea și cei din bloc. Aveți vecini care nu au declarat consumul și vecini care „fură la picătură”. Consumul nedeclarat și furtul apei îl plătiți dumneavoastră, cei care îl declarați! Dacă nu vă convine, asta e!”, a venit replica angajatei căreia i s-au cerut lămuriri.

Se știe că legal, teoretic, respectiva angajată are dreptate. Deranjant este modul în care informațiile le sunt date consumatorilor, conform unei postări pe o rețea de socializare a bârlădeanului nemulțumit:

„Am mers la asociația de locatari și am înțeles că, pe undeva, cei de la Aquavas au dreptate. Că trebuie să meargă cineva de la asociație și să verifice conform legii dacă apometrele sunt în regulă și eventual dacă se fură la picătură. Doar că doamnele de la Aquavas ar trebui să fie mai amabile, pentru asta sunt plătite, să ne explice și să ne ia banii. Imediat după ce mi-a luat banii și m-a expediat, doamna și-a luat cana de cafea și a transmis colegelor că merge să se răcorească, că încă doi ca mine pe ziua respectivă și ea merge la balamuc. Adica cum vine asta, trebuie să luăm poziția capului plecat și să plătim fără nici un fel de întrebare?”.


Îți mulțumim că urmărești materialele realizate de BDB News.

e-max.it: your social media marketing partner

Adaugă comentariu

ATENȚIE! BDB NEWS militează pentru exprimare civilizată și își rezervă dreptul de a șterge/edita comentariile care depășesc limitele limbajului civilizat, comit atacuri la persoană precum și comentariile cu tentă antisocială, caracter rasist sau xenofob.


Codul de securitate
Actualizează

0
0
0
s2sdefault
Top