Acest website folosește cookies. Continuarea navigării implică acceptarea lor.

Șoseaua de centură, spre final. Cum arată noul traseu a rutei ocolitoare a Bârladului

Evaluare utilizator: 5 / 5

Steluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activă
 

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a făcut pasul final și a dat spre licitație publică proiectele privind variantele de ocolire a orașelor Bârlad, Timișoara și Giurgiu. Suma totală estimată pentru aceste proiecte depășește zece milioane de lei.

Contractele pentru aceste lucrări vizează efectuarea studiilor de fezabilitate, proiecte tehnice cât și documentația pentru obținerea autorizației de construire.

În acest scop pe 24 decembrie 2016 a fost lansată licitația pentru „Revizuire Studiu de fezabilitate, Revizuire proiect Tehnic și DATC Varianta de Ocolire Bârlad”.

Contractul este estimat la aproximativ 850.000 lei (fără TVA), termenul de depunere al dosarelor cu oferte fiind 31 ianuarie 2017.

În trei luni de la semnarea contractului va fi predat „Studiul de Fezabilitate”, urmând ca în maxim 6 luni să fie gata și Documentația pentru Autorizația de Construire.

REVIZUIREA STUDIULUI DE FEZABILITATE – UN NOU TRASEU AL RUTEI OCOLITOARE.

Traseul se va desprinde din DN24 la km 65+240 (intersecția cu drumul național DN 11A) și va ieși din girație prin partea vestică printr-un aliniament, apoi traversează calea ferată București – Iași, Galați – Bârlad și o cale ferată industrial, printr-un pasaj.

Va traversa râul Bârlad și va intersecta la nivel drumul national DN 24D la km 2+294 al Variantei Ocolitoare și km 3+175 al drumului național DN24D.

De asemenea, va intersecta un drum comunal la km 6+800, care face legătura între Bârlad și satul Dealul Mare.

Va traversa calea ferată printr-un pasaj superior și pentru a doua oară râul Bârlad și pârâul Simila, ca apoi să intersecteze drumul național DN 24A, suprapunându-se cu acesta aproximativ 200 m.

În final, va intra prin intersecția giratorie deja amenajată în drumul național DN24.

Traseul traversează patru cursuri de apă și linia CF 600 de două ori.

Astfel, Varianta de Ocolire Bârlad cuprinde 4 poduri și 3 pasaje. De asemenea, pentru descărcarea apelor la emisari, au fost prevăzute 32 de podețe.

Varianta de Ocolire Bârlad  are o lungime de 11,281 km și va fi cofinanțată din Fondul European de Dezvoltare Regională (F.E.D.R.).


Distribuie pe Facebook acest articol
pentru a putea fi citit şi de prietenii tăi!

e-max.it: your social media marketing partner

Adaugă comentariu

ATENȚIE! BDB NEWS militează pentru exprimare civilizată și își rezervă dreptul de a șterge/edita comentariile care depășesc limitele limbajului civilizat, comit atacuri la persoană precum și comentariile cu tentă antisocială, caracter rasist sau xenofob.


Codul de securitate
Actualizează

Comentarii   

Zen Ten
0 #2 Zen Ten 25-03-2017 10:06
Bag de seama ca esti un pic retardat si nu stii cum sa ne spui ca ai fost si tu la Londra... Bai bolovane, daca te uiti atent tu ai pus punct si in articol e virgula... intreaba si vezi care e diferenta in matematica dintre virgula si punct, prostul satului care esti... Ori tu ai luat foc pentru ca asta e si lungimea ta, dar in centimetri?! E de inteles, suferi...

Citez pe zen:
bag de seama ca Barladul e cam mare 11.281km...am putea ajunge la londra si inapoi de 2 ori si costa atat de putin doar 10mil lei ...domnii mai ferificati o data lungimea nu de alta dar ma sperie fatul ca Barladul e mai mare ca Europa
Citat | Raportează către un administrator
zen
-1 #1 zen 25-03-2017 07:51
bag de seama ca Barladul e cam mare 11.281km...am putea ajunge la londra si inapoi de 2 ori si costa atat de putin doar 10mil lei ...domnii mai ferificati o data lungimea nu de alta dar ma sperie fatul ca Barladul e mai mare ca Europa
Citat | Raportează către un administrator
0
0
0
s2sdefault
Top